We doen er alles aan om jou onze dienst zo optimaal mogelijk te verlenen. Het kan natuurlijk zijn dat je desondanks toch een klacht hebt. Uiteraard horen wij het graag van je als er iets niet naar wens verloopt. Ten eerste om de eventuele fout te kunnen herstellen en ten tweede omdat wij onze procedure dan indien nodig kunnen bij sturen.
Je kunt jouw klacht direct kenbaar maken bij het management of per email aan ons toesturen (leiden@ronaldmcdonaldhuis.nl). Wij zullen vervolgens de volgende actie ondernemen:
- Een schriftelijke klacht wordt direct uitgezocht en je ontvangt binnen 14 dagen een antwoord. Mocht de klacht niet helemaal duidelijk zijn, dan nemen we contact met je op.
- Een mondelinge klacht wordt zo mogelijk direct afgehandeld, eventueel gevolgd door een schriftelijke bevestiging. Als de klacht niet direct uitgezocht kan worden, wordt er een belafspraak gemaakt en binnen 14 dagen afgehandeld.
- Jouw klacht wordt in eerste instantie afgehandeld door het management. Mocht dit naar jouw mening niet tot een goede oplossing leiden, dan wordt jouw klacht in behandeling genomen door de voorzitter van het Huis.
Bekijk onze klachtenprocedure via de PDF.
Scan de QR-code
Scan hieronder de QR-code om de link op je telefoon te openen.